pomoc
teta
Dobry den.Muj pritel fetuje je neustale nervozni a nespokojeny.Ma to vliv na nase deti hlavne psychicky a mam o ne strach.Je nejaka rada jak to vyresit.Ani normalne se s nim jiz neda mluvit.Chtala bych se odstehovat ale nemame kam.Dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel nepíšete o sobě a své situaci moc informací, abych Vám mohla poskytnout nějakou konkrétní odpověď a pomoc. Myslím, že by bylo ideální se v tuto chvíli obrátit na odbornou pomoc osobně, abyste to mohla zkonzultovat, získala potřebnou podporu, informace a mohla jste se lépe rozhodnout, jak postupovat dál. Soužití s člověkem, který bere drogy, je obyčejně dost nesnesitelné a ve Vašem případě o to víc, že máte děti. Zcela rozumím tomu, že se chcete od něj odstěhovat a myslím, že je to v tuto chvíli jediné smysluplné řešení. Nepropadejte panice, jistě je možné nějak vyřešit i Vaši situaci s bydlením. Když mi napíšete, odkud jste, kolik je Vám let, jak staré jsou Vaše děti a pokud možno i další podrobnosti o Vaší situaci, tak bych Vám mohla poskytnout nějaké kontakty na kolegy nebo na zařízení, kde by Vám mohli pomoci. Zatím přeji hodně štěstí a síly.