Houby a MDMA
Bara
Dobry den, o vikendu jsem si dala cistou MDMA a druhy den (nedele) mexicke houby. Bylo mi dobre, ale ted mam uz 3 dny zvlastni tlak v hlave, ale jen kdyz pohnu ocima. Zacne mi to tam neprijemne tlacit a hucet. Hned to prejde, ale protoze se vlastne porad divam jinym smerem, tak me to cely den obtezuje. Myslite, ze to jeste prejde? Uz je to 3. den. Mela jsem oboji (houby a MDMA) podruhe v zivote, ale bylo toho dost. Dekuji za odpoved. Bara

Odpověděl: Bára Orlíková
Omlouvám se za pozdní odpověď, ale nějak se nám to v poradně nakupilo s ohledem na to, že řada kolegů má dovolenou. Protože se ve Vašem případě jednalo o akutní potíže a už je to delší dobu, tak se jen zeptám, zda to stále pokračuje nebo ty příznaky ustoupily? Myslím, že není nejvhodnější nápad zatížit v průběhu dvou dnů organismus nejprv MDMA a pak halucinogenními houbami. Těžko dokážu diagnostikovat Vaše potíže takto přes internet, ale myslím, že se mohlo jednat o potíže psychosomatického rázu anebo potíže související s krevním tlakem (MDMA zvyšuje krevní tlak, houby ho snižují - Vašemu organismu to mohlo udělat v oběhovém systému trochu zmatek), s vyčerpáním organismu... Hlavně napište, jestli to ještě trvá. Pokud stále pociťujete nějaké nepříjemné příznaky, tak napište a zkusíme vymyslet, co s tím.