rozlom dřevo zvedni kámen...neumím vypnout a přitom to tak chci
Derill.D
Dobrý den ,mám prosbu potřebuji vaši pomoc vím to a pořád s tím bojuji po svém jenže vždicky to dopadne špatně mám možnost žít život kde mne lidé okolo mne mají rádi ,mám přítelkyňi co mne miluje i přes to ,že to ví a přitom sama nic nebere a přesto se nedokážu od toho odpoutat ...jde o pervityn ..bylo by možné domluvit se na schůzce rád bych k vám docházel pravidelně vím o svých chybách ale neumím tomu čelit rád bych chodil na sezení,konzultace...prosím bylo by to možné děkuji Milan

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že by bylo v tuhle chvíli skutečně nejlepší se obrátit někam pro odbornou pomoc, jak sám píšete. Mohla bych Vám odporučit zařízení, které nabízí ambulantní léčbu a kam byste mohl docházet. Je to Denní stacionář a provozuje ho občanské sdružení SANANIM, stejně jako tuto poradnu. Mohu Vám poskytnout i další kontakty na podobná zařízení. Přepodkládám, že jste z Prahy nebo je pro Vás Praha dostupná. Pokud ne, napište, odkud jste a můžeme vymyslet něco jiného. Zatím držím palce a neztrácejte naději - určitě to jde, není jediný důvod, proč by se to zrovna Vám nemělo podařit se pervitinu zbavit. Bude to sice stát nějaké úsilí, ale rozhodně se to vyplatí. Denní stacionář o. s. SANANIM Janovského 26, Praha 7, 170 00 telefon: 220 803 130 PhDr. Ilona Preslová http://www.sananim.cz Prev-Centrum Ambulantní program Meziškolská 1120/2, Praha 6, 160 00 telefon: 233 355 459 Mgr. Ondřej Počarovský http://www.prevcentrum.cz Centrum následné péče Drop in Holečkova 31, Praha 5, 150 00 telefon: 257 326 080 Evžen Klouček http://www.dropin.cz