pervitin
mikeš
Dobrý den,dnes jsem se dozvěděla, že můj syn údajně před třemi až čtyřmi týdny vzal drogu pervitin, tak by mne zajímalo, zda se dá ještě po této době zjistit, zda ji opravdu užil. Jak dlouho v těle vydrží a jestli je lepší test krve, nebo z moče. Také, kde lze tento test nechat provést a kolik to stojí. Moc Vám touto cestou děkuji za odpověď. Přeji hezký den.

Odpověděl:
Dobrý den, jednorázové užití pervitinu lze z moči detekovat jen pár dní, v případě dlouhodobého intezivního užívání je tato hranice cca 3 týdny od posledního užití. Z krve je pervitin zjistitelný kratší dobu - 1 až 3 dny. Testy z moči lze zakoupit ve větších lékárnách a stojí cca 150,- Kč. Testy z krve můžete nechat udělat např. v toxikologické laboratoři, ale je to mnohem dražší. O vaší situaci, respektive situaci vašeho syna, nepíšete mnoho informací, takže vám nejsem schopna k tomu napsat něco konkrétního. Jen mě napadá, že pokud máte podezření, že syn užil (užívá?) pervitin, tak bych se spíše než na zjišťování pomocí testů zaměřila na synovo chování a fungování doma. Nějaké užitečné informace najdete například na těchto stránkách v rubrice "pro rodiče" nebo na stránkách www.odrogach.cz. Přeji hodně štěstí.