Princezna
Dobry vecer jmenuji se Simona a je mi 14 let moje sestra Veronika je zavisla na pervitinu,mama a tatka se to dozvedeli zhroutily se a segru ve stredu teda pristi stredu vemou do te nemocnice pod Petrin na odvikani.Ja tomu nemuzu verit porad placu a uz jsem premyslela o sebevrazde dokonce jsem 2krat po tom co se to stalo sama skusila pervityn nosem.Ja,ale nechci mit budoucnost smazky nebo nemit zadnou,nemam si s kym o tom promluvit tak prosim pomozte mi jo a do toho se rodice rozvedli a tata se dnes odstehoval ja se bojim,ze zitra az pojedu kolem hostivare tak dojdu za kamosem,aby mi dal a ja jsem se mohla sjet moc se omlouvam,ze vas otezuji problemama,ale jak ctete potrebuji pomoct a za rodicema nebo kamaradama proste nemuzu prosim pomocte mi

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Evidentně se Vám podařilo tentýž dotaz zadat hned třikrát. Nic se neděje. Odpověď sem překopírovala. Jestli byste potřebovala, nebojte se napsat znovu. Budu ráda, když se dozvím, jak se situace vyvíjí. Držím palce. Překopírovaná odpověď: "Jestli se nepletu, odpovídala jsem i na Váš předchozí dotaz. Psala jste je všechny 9.7., což jsou dva dny zpátky, a tak nevím, jestli moje odpověď bude ještě aktuální. Mluvíte, že byste potřebovala nějakou pomoc, nejspíš si s někým popovídat. Ale máte pocit, že není s kým. Rodiče se rozvádějí, sestra má problémy s drogama. Kdybyste se zkusila ještě jednou v klidu zamyslet nad tím, jestli by se ve Vašem okolí našel někdo, kdo nebere drogy a věříte mu - napadá Vás někdo? Napadá Vás, jak co by se doopravdy mohlo stát, když by se rodiče dověděli, že máte takovéhle starosti? Myslím, co by rodiče dělali? Co nejhoršího by se mohlo stát, když byste jim o tom svém trápení řekla? A jestli pro Vás i po tomhle zamyšlení bude nepřekonatelně těžké svěřit se jim, pak se zkuste obrátit na bezplatnou Linku bezpečí 800 155 555. Můžete se vypovídat, probrat s nimi po telefonu všechny možnosti a možná nakonec přijdete na řešení, které by Vám vyhovovalo. S pozdravem, Gabriela Koryntová."