Piko
Princezna
Zkusila jsem piko uz 2krat ja vim neni to moc na zavislost,ale ja na to porad myslim staci rict a kamos mi ho da,ale porad se drzim,ale nevydrzim to dlouho co mam delat pomozte mi

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, píšete, že jste 2x vyzkoušela pervitin. Nepopisujete, jaký jste na něm měla zážitek. Nicméně nyní na něj stále myslíte. Víte, že stačí říct a dostanete ho. Píšete, že se to snažíte vydržet, ale že to asi nevydržíte. To, co popisujete, jsou velmi silné chutě. Vzhledem k tomu, jaké má pervitin účinky (pocit energie, že vše dokážu, zvýšení sebevědomí apod.), se tomu ani nedivím. Přeci jen Vás ale drží něco zpátky! Co to je? Nenapadá mě nic, co bych mohla udělat proto, aby Vás chutě přešly. Ty k užívání drog patří. Jediný, kdo je může ovládnout, jste Vy sama. Sama i nejlíp víte, co by Vám mohlo pomoct (popovídání si s kamarádkou, nějaká činnost, co Vás baví apod.). Nezbývá mi, než držet palce a přát Vám hodně silné vůle a trpělivosti. S pozdravem, Gabriela Koryntová.