pomoc
Dobry večer,mám takový problém,vyšlo najevo,že syn (19let)bere drogy.Zkoušela jsem s ním promluvit,ale bez úspěchu. Naopak věškerou pomoc odmítl.Jedná se o mariuhanu,pervitin,extázy.Jak dlouho užívá a jaké množství netuším.Prosím poraďte,děkuji Jana Ž(matka)

Odpověděl:
Dobrý den, situace, kterou popisujete, je pro vás určitě hodně nepříjemná. Bohužel, problém, jak se k synovi chovat a co do budoucna dělat, je poměrně obsáhlý a prostřednictvím internetové poradny ho asi nevyřešíme. Pokud se synem není řeč a své braní drog řešit nechce, určitě by bylo nejlepší, kdybyste se někam za odborníky zašla poradit vy sama. Mohla byste tam svou situaci probrat a urcitě by vám pomohli vymyslet, jak by bylo nejvhodnější dále postupovat. A také byste získala psychickou podporu pro sebe. Když tak napište region odkud jste a my bychom vám mohli zkusit nějaké vhodné zařízení doporučit. Přeji hodně štěstí.