hiv, zloutenka C
Tereza
Dobry den, prosim napiste mi kde vsude je mozne si v Praze nechat udelat anonymni testy na HIV, zloutenku typu C. Bohuzel tyto informace nejsou moc k dostani. Dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, testy na HIV je možné anonymně udělat v K-centru v Osadní ulici 2, Holešovicích. Na výsledek je ale třeba počkat až 3 týdny. Testy se dělají ze slin. Pokud vím, tak hygienické stanice, např. v Dittrichově ul. na Praze 2 u Karlova nám., nabízely anonymní testování, za které se ale platilo několik set korun. Co se týče hepatitidy typu C, testy, které používala anonymně nízkoprahová zařízení, byly staženy, takže teď se nabízí hepatologické poradny a opět hygienické stanice. Nikdo z nich ale myslím nedělá testy anonymně.