nevim jak dal
lilik
Dobry den, asi tak pred 2 roky jsem vam psala jak sem byla na tom.... trd uz nefetuju... kecam v patek jse¨m jsem mela kapsly.... fuj nechapu jak to lidi mohou brat. Za ty 2 roky jse zn¨menilo moc veci JSEM ZASTUPCE VEDOUCIHO :) Ale te k veci ma sileny apstaky zili me boli.... a bojim se kdyz se rozejdu bs pritelem ze budu zase fetovat a to ja nechci.... nejhorsi je to ze jsem kazdy den v lihu a to uy nechci.... nemam se skym popovidat.CHCI MLUVIT.pomuzete mi...?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, píšete, že jste před dvěma lety brala. V současnosti pracujete jako zástupce vedoucího, máte přítele. Nemáte si ale s kým popovídat. Máte absťáky, strach z rozchodu a že začnete znovu užívat drogy. Ani se pak nedivím, že se denně opíjíte. Jestli si chcete popovídat, poohlídněte se ve svém okolí po nějaké AT poradně, kde by s Vámi probrali Vaši situaci a společně byste vybrali variantu pomoci, která Vám bude nejvíce vyhovovat - poradenství, individuální nebo skupinová terapie; psycholog, psychiatr; svépomocná skupina atd. Možností, kam se obrátit, je hodně. Jestli byste chtěla s výběrem pomoct, napište odkud jste. Zatím Vám držím palce a budu ráda, když dáte vědět, jak jste se rozmyslela. S pozdravem, Gabriela Koryntová.