Závislost na marihuaně
ja
Dobrý den, je mi 30 let, 10 let kouřím marihuanu a chtěl bych se této závislosti zbavit, protože mám malé sebevědomí a jsem apatický k okolnmu světu. Bydlím v malém městě, kde kouří marihuanu snad každý druhý. Chci být lepší člověk, protože si myslím, že ta závislost mě hodně ničí. Co byste mi doporučili? Mám strach jít do psychologické poradny, obávám se, že bych měl záznam o závislosti na omamných látkách. Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nic takového jako záznam byste z návštěvy poradny rozhodně neměl. Taková zařízení jsou vázána lékařským tajemstvím a nesmí nikomu sdělovat informace o svých klientech, pokud se nejedná o výzvu soudu kvůli závažnému trestnému činu. Nicméně pokud se stejně bojíte o své soukromí, doporučuji navštívit K-centrum, které většinou funguje anonymně a nabízí také poradenství vedoucí k abstinenci. Určitě to bude mnohem jednodušší, než se snažit abstinovat sám. Kontakt ve Vaší blízkosti naleznete na mapě pomoci na www.drogy-info.cz. Přeji hodně odvahy a trpělivosti ať se Vám podaří Vaší závislosti zbavit.