Zavisla
Daura
Som drogovo zavisla. Pol roka beriem pervitin, posledne dva mesiace som bola stale na drogach. Vtedy som si uvedomila, ze to uz nechcem. BOla som pripravena prestat za pomoci svojej vole a svojich kamosov. Ale vzdy sa da najst ta cesticka a dnes uz viem, ze sama to nezvladnem. Nastal den, kedy som sa rozhodla pre vyhladanie odbornej pomoci. Nechcem ist na liecenie, ale mozno nejake sedenia, alebo aj poradna by mi pomohli. Ja uz neviem ako dalej... Mam depresie zo samej seba. Je mi zo seba zle.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že děláte velice rozumné rozhodnutí. To, co popisujete, se docela často stává - lidé, kteří se snaží přestat sami, bez odborné pomoci, se dostávají do situace, kdy se to snaží rvát silou, ale chybí jim to správné nastavení, podpora a informace. Není vůbec snadné to zvládnout a není to ani tak o silné vůli. Takže to, že se Vám to nepovedlo teď, ještě neznamená, že jste neschopná a že se Vám to už nepodaří. Když mi napíšete, odkud jste (jestli žijete na Slovensku, napište mi i region nebo město) a kolik je Vám let, zkusím Vám vyhledat nějaké vhodné kontakty na Slovensku. Zatím držím palce a napište.