dimenhydrinát
Elimicin
na internetu sem zjistil že spousta volně prodejných léků na alergii a cestovní nevolnost obsahuje látky co působí jako deliriogeny, bohužel v čr se většina z těch léků nedá sehnat, nebo obsahují krom těch halucinogenních látek ještě jiný, takže nejdou využít. něco sem ale přece našel a to žvýkačky travel-gum proti cestovní nevolnosti obsahující dimenhydrinát. bohužel aby mi to něco provedlo musel bych vyžvýkat více jak 20 těch žvýkaček v krátkým intervalu, což nejde páč nechutně pění a už když sem si dal 5 najednou tak mě z nich nevím proč šíleně pálila celá pusa. tak sem se kouknul na internet a zjistil že dimenhydrinát je rozpustný ve vodě (jestli sem to tam pochopil správně). tak mě napadlo, jestli by fungovalo kdybych nadrtil 20 těch žvýkaček na prášek, nasypal ho do vody a nechal tovylouhovat pár hodin. potom bych to přecedil a vypil tu vodu. myslíte že by to mohlo fungovat??? a má dimenhydrinát nějaký rizika??? děkuji předem za odpověd.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nevím, co od toho čekáte, ale spíše než halucinace bych, vzhledem k mechanismu účinku, čekal útlum. Rizikem užití může být stav, kdy útlum bude příliš hluboký a povede k zástavě životních funkcí. Požití většího množství může vést ke smrtelné otravě. Ohledně aplikace - to vám asi neporadím. Víte, ono mnoho látek se jako drogy neužívá, protože jejich efekt není zvláště příjemný, ... Většinu látek už někdo před vámi vyzkoušel a ty, které se "osvědčili", užívá. Pak byste taky měl vědět, co to je delirium. To je reakce mozku na hrubé poškození a narušení funkce. V zásadě stav, kdy je ohrožen život, neboť selhává řídící centrum. Úmrtnost při deliriích není zanedbatelná. Tak to zvažte.