LSD
GoGoMan
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaké jsou rizika LSD a co mám dělat, abych neměl deprese atd, je mi 16 a poprvé jsem měl v neděli piko, a ted v pátek budeme s kámošema zkoušet LSD, (želé)... Chtěl bych se zeptat ještě, jestli se na to může kouřit marihuana, a jestli mám jít radši ven haluzovat nebo jít někam do klubu na hudbu radši :) Díky

Odpověděl:
Dobrý den, je určitě dobře, že se ptáte, než se pustíte do dalších drogových experimentů. Pokud se týka rizik při užití LSD a halucinogenů obecně, poměrně obsáhlé informace najdete na těchto stránkách v rubrice "Halucinogy" a "LSD". A když už budete v tom čtení, doporučuji taky projít rubriku "Stimulancia" a "Pervitin". Kdyby z toho něco bylo nejasné, tak ještě napište. Jinak obecně u všech drog platí zásada nekombinovat více druhů látek, neboť rizika se tím výrazně násobí. A také platí, že při užití halucinogenů je pro neproblémový průběh intoxikace mj. důležité prostředí, ve kterém se cítíte bezpečně. A mít nějakého "průvodce", to znamená mít u sebe člověka, který je střízlivý a v připadě nepříznivého průběhu intoxikace bude schopen zasáhnou a ohlídat vás. (No ale tohle všechno máte napsané i v těch rubrikách). Zdá se, že vás drogové experimenty velice lákají. Je to samozřejmě vaše rozhodnutí, zda a do čeho půjdete. Ale jen bych chtěla upozornit, že jak pervitin tak LSD vskutku nepatří mezi "rekreační" drogy a rizika jsou nemalá. Tak to když tak ještě zvažte, až si přečtete ty články.