doktor
Kamila
Dobrý den, dlouhodě jsem užívala subutex 8mg, i nitrožilně, z čehož jsem pochopitelně později začala mít problémy-záněty, které jsem léčila antibiotiky Amoxicillin, Ofloxin. Ráda bych se zeptala, jestli existuje nějaká možnost si nechat u vás(nebo v jiném centru)napsat recept na tyto jedny antibiotika.K doktorovi nemůžu z prac. i osob. důvodů a léky nutně potřebuji. Nevím, na koho jiného se obrátit a hlavně to dost spěchá. Samozřejmě vše zaplatím. Prosím o odpověď o pomoc. Předem velmi děkuji, Kamila

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že by bylo nejrozumnější se nechat vyšetřit a nechat si napsat medikaci od lékaře, než si sama ordinovat antibiotika, která mohou při dlouhodobém užívání vést k mnoha dalším potížím. Pokud mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám zkusit najít kontakt na lékaře, který by se Vám věnoval a který má zkušenost i se zdravotními potížemi souvisejícími s užíváním drog a který i s uživateli a bývalými uživateli drog pracuje. Informace o Vás by byly chráněny lékařským tajemstvím, nikam jinam dál by se nedostaly, nemusela byste za vyšetření platit... Obávám se, že jinak Vám nepomůžu - neznám lékaře, který by bez řádného vyšetření předepisoval určtý typ antibiotik na žádost pacienta... Napište, a uvidíme, určitě se nám podaří něco vymyslet.