předávkování Jakub Minařík
nirmala
Dobrý den jsem klientkou sananimu,za chvíli bych měla jít na léčení,ale o to nejde,před týdnem jsem měla krizi,přehnala jsem to s alkoholem a chtšla se zabít,opravdu zabít,doma jsem spolykala asi 50 bendodiazepminů,prominte nevím jak se to píše.Vzhledem k tomu že tam byl zaké alkohol,tak půlka skončila na zachodě,dál si nic nepamatuji,bylo to ve středu ráno,probudila jsem se v pátek odpoledne.Vdomění že je čtvrtek.Nechtěla jsem to nikomu říci,neb to bylo zkratové a už vím,ýe chci žít a jít se léčit......ale je tu maly problém.Od toho pátku co jsem se probudila mím špatnou koordinaci pohybů.Nechodím rovně,je to jako cvhílema kdybych chodila jak opilá.né uplnš ale ne také rovně.Další probléem je,že jsem pořád unavená,a hlavně od včerejška občas vidím žluté skvrny,chvílema.Včera jsem byla dost dlouho na sluníčku,a tak si myslím že je to tžeba tím.Ale nevím co s těma pohybama.Nejde mi hodit rovně,jen chvíli,pak prostějako opilá a opakuje se to.Bojím se to někomu říct,protože mám jít na léčbu na kterou moc chci jít a o ktarou stojím,a bojím,že když tohle řeknu,tak mě nevemou.Prostě to byl zkrat a už to nikdy neudělám,jen mi ruplo v bedně.Prosím co mám dělat??????,

Odpověděl: Jakub Minařík
No, někomu to řekněte. :-) Existují v zásadě 2 možnosti - jedná se o zbytkový efekt benzodiazepinů, protože máte ještě vysokou hladinu, vylučují se postupně. Druhá možnost je, že došlo k nějakému organickému poškození mozku v souvislosti s intoxikací, pravděpodoně pro nedostatek kyslíku při mělkém a povrchním dýchání. Není to ale zjevně tak zlé, protože internet používat zvládnete. To by se mělo postupně upravit, ale může to chvíli trvat. Rozhodně bych doporučil, aby vás viděl lékař. BZO v moči budete mít ještě asi pár dní. Nu a jinak myslím, že to není důvod proč by vás neměli přijmout, spíše naopak.