léčebný program,ambulantně
pavel
jsem z okr.Č.Lípa definitivně jsem se rozhodl po 12letech piti a 7letech psych.závislosti na pervitinu jak šnupáním tak i aplikací vodních roztoku léčiv pomocí inj.se jít léčit prozatím ambulantně,ale nemužu najít v kontaktech nejbližší zařízení nebo kontaktní místo pokud možno v ČESKÝ LÍPĚ.Pomužete mi jej někde vyhledat?předem moc děkuji za odpověd na meho mejla s pozdravem Pavel

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Na e-mail bohužel neodpovídáme, pouze přes web. Rozhodnutí chválím, po tak dlouhé době užívání je to jediná cesta, jak se dát do pořádku. Nicméně bude potřeba počítat s tím, že Vás to bude stát nemálo úsilí. Nejsem si jistá, jestli ambulantní léčba bude dostačující na to, abyste se z toho dostal, ale tím samozřejmě nevylučuji, že se Vám to v rámci ambulantní péče podaří. V České Lípě jsem ale našla jediné zařízení, a to je místní kontaktní centrum, které patrně znáte. Nicméně tam by Vám jistě poradili ohledně vhodné léčby a měl byste možnost zjistit, o čem léčba je, jaká je nabídka, jaké jsou podmínky a také byste získal potřebnou podporu, což je nejdůležitější. Nejbližší ambulantní program jsem nalezla v Liberci, viz níže uvedený kontakt. Zatím přeji hodně štěstí. Kontaktní centrum Pasant, o.s. Hálkova 1794, Česká Lípa, 470 01 telefon: 487 831 545 Mgr. Magda Jogheeová Centrum ambulantních služeb - program ambulantního poradenství ADVAITA, o.s. Rumunská 14/6, Liberec, 460 01 telefon: 482 750 607 Bc. Petra Hrušková http://advaitaliberec.cz