Pervitin
DALKO
Dobrý den, bral jsem pervitin 3 krat tydne asi tak 2 mesice v kuse a posledni tyden jsem zvysil davku ai tak na 6 krat tydne. momentalne to uz dva dni neberu, radne jim, piju, spim.prvni abstinence mi nic nebylo, a dnes na druhy den abstinence se ume zniceho nic zacli projevovat tyto veci. dostal jsem krec do celeho tela asi tak na 15 sekund jsem se nemoh ani pohnout ani mluvit,a hodinu nato se mi zaclo trast cele telo, byla mi zima a usichali mi rty.a to trvalo asi tak 30 min. Chci se zeptat ci je to normalni, jak dluho toto bude trvat a jak se proti temto projevum mam branit.Nechci mit navik a ani to uz brat.prosim vas o brzkou a detailni odpoved. Budu se ridit vasi radou. S pozdravem DALKO

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Doufám, že se Vám podařilo tyto příznaky překonat, pravděpodobně souvisí s vyčerpáním organismu po předchozím užívání. I když takto po internetu se moc diagnostikovat nedá. Pokud by to nepřešlo, pak by bylo docela na místě navštívit lékaře, protože se může jednat o nějaké onemocnění, jehož symptomy samozřejmě mohou, ale nemusí souviset s pervitinem. Nejlépe teď uděláte, když zvolíte nějaký zdravější režim - dopřejete svému tělu dostatek spánku, nějakou zdravou stravu, vitamíny a naplánujete si pevný denní režim, aby Vás co nejméně pokoušely chutě na pervitin. Není moc dobré se setkávat s lidmi, kteří berou a pohybovat se na místech, kde se bere a prodává pervitin. Může Vás to stáhnout zpátky. Taky se vyplatí se vyhnout všem dalším drogám, včetně trávy a alkoholu. Zvlášť ten alkohol dokáže spolehlivě odbourat zábrany a Vaše předsevzetí mohou být ve chvíli ta tam, popřípadě budete nepříjemné stavy v kocovině, které by Vás mohly dovést k tomu samému. Vzhledem k tomu, že byste neměl přetěžovat ani svá játra ani svoji hlavu, aby se mohly dát do pořádku, tak jsou nejlepší nějaké bylinné preparáty na uklidnění - existují bylinné tablety na spaní (tuším, že se jmenují Sanosan), také je možné použít přípravky obsahující meduňku a k pročištění organismu nějaké bylinné směsi, které seženete v každém obchodě se zdravou výživou i v lékárnách. Držím palce a doufám, že se Vám to podaří zvládnout. Kdybyste měl nějaké další dotazy, napište.