pervitin
BONNY
Děkuji za odpovědˇ.Moje 16cti letá dcera užívala delší dobu pervitin.před měsícem a půl stávila týden na detoxu.její propuštění bylo brzké.měla navštěvovat denní stacionář,tam docházela pouze na testy.Posledních 14 dnů se změnilo její chování. Myslím si,že opet bere drogu.Prosím o radu,jak nyní postupovat,jak ji dostat opet na detox a následnou léčbu,s čímž ona určitě nebude souhlasit.

Odpověděl:
Dobrý den, umím si představit, že situace, ve které se momentálně nacházíte, je pro vás velice nepříjemná. Dceři je šestnáct a vypadá to, že se opět vrátila k užívání pervitinu, navíc o nějaké léčbě nechce moc slyšet. Myslím, že je toho na vás docela dost a problém tady na internetu těžko vyřešíme. Ale jistě by pro vás bylo smysluplné, zajít se poradit do nějakého odborného zařízení. Jednak byste získal/a potřebnou podporu a určitě by vám tam pomohli s nějakou strategií, jak by bylo možné dceru motivovat k tomu, aby byla ochotná něco se svým problémem dělat. Také by vám pomohli s nastavením nějakých hranic a pravidel pro její fungování v rámci rodiny. Píšete, že dcera navštěvovala denní stacionář. Myslím, že pokud se s nimi zkontaktujete s tím, že byste měl/a zájem se poradit v rámci programu pro rodinné příslušníky uživatelů, určitě budou vědět, kam vás nasměrovat, případně takovýto program sami zajišťují. Přeji hodně štěstí.