problém
Tomáš
dobrý již pár let kouřím mariuhanu denně už bez šluků nespím nemám chut k jídlu ... jinak zvládám práci samo že né v rauši ale hnedka jak příjdu z práce musím si zakouřit... existuje nějaký recept jak přestat... hlavně pak ta nespavost a nechut k jídlu psychicky... jak to obejít ... dík za odpověd jestli teda na můj dotaz dokážete odpovědět nashle Tom

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, recept je zdánlivě jednoduchý, prostě přestanete jednoho dne kouřit a vydržíte nějakou dobu to, že nespíte a nemáte chuť k jídlu. Je to spíš o psychice, nic moc se Vám stát nemůže, bude to ale hodně nepříjemné. Spánek se za čas, za několik dní, nejvýš týdnů, upraví, s jídlem to bude ještě rychlejší. Ještě Vás ale čeká překonat psychickou závislost, kterou jste si na marihuaně vypěstoval. Může se stát, že budete rozhozený, objeví se deprese nebo úzkosti. Pokud brzy nezmizí, doporučuji navštívit odbornou pomoc. Jde jen o dočasnou stabilizaci, se kteoru Vám psycholog nebo psychiatr může pomoci. Stejně bude ale většina na Vás a hlavně na Vaší vůli. Není to snadné zbavit se závislosti na marihuaně, ale jde to, jen vydržet.