christiane f.
helena
Dobry den,nemam tak ani problem-videla jsem na drogovem informacnim severu clanek,ze christiane f. vystoupila v nemecke televizi-nevite, kde by bylo mozne se na toto video podivat? mimochodem,co vy si o ni myslite,setkal jste se s ni nekdo?Docela me osud teto divky zajima. dekuji.

Odpověděl:
Dobrý den, pokud máte na mysli diskuzní pořad německé televize ARD, kde byla Christiane F. také přítomna, najdete ho takto: Na stránce ARD TV http://www.ard.de/home/-/id=1860/10tv2ti/index.html zadejte do vyhledavače vlevo Christiane F a zobrazi se vám seznam odkazů. Otevřete odkaz "DasErste.de - Menschen bei Maischberger - Gäste vom 15.05.2007". Otevře se vám stránka tohoto pořadu a nahoře je odkaz na video. Jen bych chtěla upozornit, že je to poměrně dlouhý diskuzní pořad o drogové problematice s více odborníky. Christiane je až v závěru. Pokud vím, nikdo z mých kolegů se s Christiane F. osobně nesetkal. Jana M.