odpoved - bara orlikova
tete
potom, naposledy som si pervitin zobrala minuly piatok a obavam sa ze tento piatok alebo sobotu ma caka ten test, a este som vam tusim zabudla napisat ze sa jedna o test na moc

Odpověděl: Bára Orlíková
Odpovídám touto jednou odpovědí na oba Vaše navazující dotazy: V případě, že berete pervitin dvakrát do měsíce a naposledy jste si ho vzala minulý pátek, je poměrně velká pravděpodobnost, že test bude negativní. Při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne, při dlouhodobém a intenzivním užívání se dá pervitin detekovat z moči až do tří týdnů. Jinak ještě na závěr - užívání pervitinu má i jiná a závažnější rizika než to, že Vám na to někdo přijde pomocí testů na drogy.