odpoved - bara orlikova
tete
test je urceny na vsetky drogy...ale droga ktoru uzivam je pervitin, takze potrebujem vediet za aky cas od poslednej davky bude test pozitivny... berem len obcas, raz mozno 2krat do mesiaca, a to v malych davkach

Odpověděl: Bára Orlíková
Odpovídám touto jednou odpovědí na oba Vaše navazující dotazy: V případě, že berete pervitin dvakrát do měsíce a naposledy jste si ho vzala minulý pátek, je poměrně velká pravděpodobnost, že test bude negativní. Při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne, při dlouhodobém a intenzivním užívání se dá pervitin detekovat z moči až do tří týdnů. Jinak ještě na závěr - užívání pervitinu má i jiná a závažnější rizika než to, že Vám na to někdo přijde pomocí testů na drogy.