tete
mozete mi prosim vas zistit do kolko dni sa z mocu zisti pritomnost drogy v teste ktory sa da kupit aj v lekarni?test ma taky zeleno biely obal a u nas ho vyraba nejaka kosicka firma biografy alebo nejak tak sa vola! bola by som rada keby mi odpise co najskor velmi to je dolezite dakujem

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. U každé drogy je to jinak - kokain se dá napříkald detekovat maximálně jeden den, zatímco marihuana až několik týdnů. Nezáleží to na výrobci testu, ale na typu drogy a na tom, zda je test prováděný z vzorku moči nebo z krve či slin. Z moči se dají návykové látky detekovat déle než z krve a slin. Takže pokud chcete vědět konkrétní údaje, musíte mi napsat, na testování jaké drogy je test určený (v případě testu na více drog uveďte všechny drogy, které se testem lze detekovat).