Dormicum tbl.
Anna z Rimini
Na předpis a pod kontrolou lekaře beru 1xtbl/den Deprex a zbavila jsem se tak stavů nadměrné úzkosti atp..Někdy ale nemohu vůbec usnout a v práci jsem pak pochopitelně unavená což je nežádoucí.Požádala jsem tedy o lék na spaní s okamžitýnm účinkem,(po např. Lexaurinu a neurolu usnu až třeba za 5 hodin po požítí a pak nemohu vstát ráno do práce), ale bez otupělosti v nasledující den-Dormicum 7 a nyní 1,5.V obou případech se po 30minutách dostanu do stavu kdy pochoduji bytem jako silně opilá a většinou si připravuji jídlo v kuchyni po dobu cca 30-45 minut a pak teprve usnu a nic si druhý den nepamatuji,vůbec o tom nevím.Naposled jsem když mě dcera v kuchyni okřikla padla na zem s ranou hlavou o dveře (bez urazu),manžel mě dopravil do postele a opet o tom vím jen z vypraveni.Budu mít takovou reakci u každe kombinace Deprexu s jiným lekem na spaní?

Odpověděl: Jakub Minařík
Pravděpodobně se jedná o specifickou reakci na Dormicum. Jiný lék by to způsobovat neměl. Ohledně hypnotik a spánku máte, myslím 2 možnosti: 1. Pokud nespíte tu a tam, tedy 1-2x měsíčně - tak to se stává, prostě se s tím naučte žít. Dlouhodobá medikace nevede k ničemu dobrému. 2. Pokud je to problém, který máte řekněme obden, Dormicum vám stejně nepomůže, ani jiná hypnotika, nedají se užívat dlouhodobě pro závislost. Pokud nepomůže úprava režimu, tak nezbyde než sáhnout například po kombinaci s nějakým tlumivým antidepresivem, nebo jiným farmakem.