zdravotní následky
Amy
Chtěla bych vědět, jaké zdravotní potíže mohou nastat po roce a více šňupání pervitinu ale hlavně jaké z nich přetrvají i například po roční abstidenci. Myslím tím hlavně problémy v oblasti psychiky člověka, ale také kolísání a špatné nabírání váhy a zajímá mě to i po stránce sexuálního života. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, psychické potíže a výkyvy nálad jsou při i po užívání pervitinu poměrně časté. Pokud ale trvají již rok po posledním užití, je na místě zajít k odborníkovi a probrat s ním závažnost a případné řešení. Co se týče sexu, je dost běžné, že s vysazením pervitinu apetit poklesne a někdy připadá člověku sex bez drog fádní a nudný. Je to ale tím, že na perivitinu jde hlavně o výkonnost a různé praktiky zato bez něj je třeba kvantitu nahradit kvalitou a výkonnost vzájemným porozuměním. Co se týče jinak celkového fyzického vztahu, je dobré po delší době braní zajít na komplexní prohlídku aby člověk věděl, jak na tom je.