Psychoza
luis
Chci se zeptat jak zjistim ze sem prodelal toxickou psychozu .. pac od posledni jizdy sem mel hrozne halucinace a i tedka je my nejak divne podezirave chovani atd.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Možná by pomohlo, kdybyste o sobě napsal víc informací. Vzhledem k tomu, že nevím, jakou drogu jste užil, jestli to byla jednorázová zkušenost nebo jde o dlouhodobější užívání, neznám Váš současný ani předchozí psychický stav, tak těžko mohu posoudit, zda se jedná o toxickou psychózu. Mohu si dovolit pouze spekulovat o příčinách Vašich potíží a napadá mě k tomu následující: Pokud jste uživatel pervitinu, "jízdou" myslíte poslední prožitek intoxikace pervitinem a popisujete, že i v době, kdy jste již nebyl intoxikovaný pervitinem, jste prožíval stavy spojené s halucinacemi, paranoidním chováním..., tak by se o toxickou psychozu mohlo jednat. S velkou pravděpodobností se strav spontánně upraví v případě, že nebudete pervitin dál užívat. Pokud budete v braní drog se stimulačním a/nebo halucinogenním účinkem pokračovat, tak je velmi pravděpodobné, že se Váš psychický stav neupraví nebo se budou podobné zkušenosti ve větší intenzitě opakovat.