psychicke problemy
maya
Mam urcite problemy po dlouhodobem uzivani drog.Muzete mi poradit nejakeho dobreho doktora,co by se mnou muj problem probral a pomohl mi?Bohuzel jsem ted na delsi dobu v zahranici a nemam ceske pojisteni,tak nevim,jestli je to vubec mozne? Dekuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Na základě Vašeho stručného dotazu Vám bohužel nejsem schopná moc konkrétně poradit. Potřebovala bych od Vás podrobnější informace o tom, kolik je Vám let, jaké drogy jste uživala a jak dlouho a jaké zhruba problémy nyní pociťujete, zda v současnosti od drog abstinujete... Také by mi pomohlo, kdybyste napsala, z jakého regionu by měl dotyčný odborník být - tedy pokud byste se za ním vypravila do Čech. Pokud chcete vyhledat lékaře v zahraničí, mohu Vám taky doporučit nějaké kontakty (po Evropě by to nemusel být problém, mimo Evropu už mnoha kontakty nedisponuji). S tím pojištěním v ČR by se to dalo nějak vyřešit - jednou variantou je si konzultace zaplatit a druhou variantou je vybrat odborníka ze zařízení, jehož provoz je hrazen z grantů a služby pro klienty jsou bezplatné. Jinak myslím, že by bylo potřeba zvážit, jak závažné ty problémy, se kterými se nyní potýkáte, jsou, a zda bude stačit jednorázová konzultace nebo jestli bude lepší využít nějaké dlouhodobější (byť ambulantní) péče. Napište mi o sobě víc a zkusíme vymyslet něco, co by Vám pomohlo. Zatím držím palce.