marihuana
elis
Dobrý den, mám přítele 6 let. Věděla jsem, že si občas zakouří marihuanu, ale poslední dobou se mi přiznal, že kouří každý den a že ho to "baví" a že v tom nevidí problém. Docela se i za poslední dobu změnil, nicméně nechce se o tom se mnou bavit. Nevím, co mám dělat, plánovali jsme rodinu, ale já si teď nechci pořídit děti s člověkem, který každý den hulí.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, máte úplnou pravdu, že není dobré dělat zásadní rozhodnutí - jako je pořizování si dětí - v případě, že přítel není ochotný bavit se s Vámi o své závislosti. Vzhledem k tomu, co máte za sebou a kde jste se seznámili, je to pro Vás hodně ohrožující a rozhodně byste neměla být Vy ta, která mu bude sama pomáhat a bude chápavá k jeho závislosti. Pokud by chtěl něco změnt, měl by vyhledat odbornou pomoc. Pokud ne, budete se muset rozhodnout, jak moc chcete riskovat svoji abstinenci i další věci kvůli němu, když on se kvůli Vám a budoucí rodině nechce vzdát marihuany. Měl by si uvědomit, jak moc vás tím oba dva ohrožuje.