Marihuana no more
Tom
Dobrý den. Již zhruba rok konzumuji marihuanu, v poslední době to bylo až 5xdenně a převážně skunky. Začala mi ale víc brát než dávat a tak se teď snažím omezit komzumaci na cca půl cigarety před spaním. Snažil jsem se i 1 den vysadit, ale ani s práškem na spaní (Stilnox) jsem se nevyspal. Zkouším tedy pravidelně užívat Ostropestřec pro detox organismu. Rád bych Vás poprosil o radu, jak mám dále postupovat, jestli něco ve své "privátní" léčbě nedělám špatně atd. Děkuji a přeji hezký den.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že to děláte dobře, jen buďte trpělivý a nenahrazujte jednu závislost druhou. Je možné, že se pár dní nevyspíte, ale to není tak strašné a za chvíli se to srovná. Zkuste se tedy obejít bez prášků na spaní. Časem se Vám snad podaří vysadit i tu uspávací půlcigaretu. Bude určitě nějakou dobu trvat, než se především Vaše psychika srovná, počítejte klidně i s měsíci. 5x denně je velké množství a je to už regulérní závislost. Nepospíchejte tedy a nečekejte, že všechno bude hned v pohodě. Je dost možné, že se objeví i rozlady, deprese a podobné věci. V takovém případě doporučuji navštívit psychologa nebo psychiatra a nezůstávat na to na všechno sám. Držím Vám palce, ať se Vám ten Váš domácí detox podaří.