marihuana
Dobrý den, se svým přítelem vedu spor o tom zda užívaní marihuany a alkoholu je či není škodlivé( jednou týdně se zhulí a dvakrát se opije) já si myslím, že jeho chování se změnilo a přikládam význam zejména užívání marihuany, dost často zapomína, je méně zodpovědný, celou řadu věcí si nepřipouští a jejich vyřešení odkladá, chtěla bych znát odborný názor zda tak to časté užívání marihuany může mít tak závažný negativní vliv na jeho chování. Za zodpovězení dotazu předem moc děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den. Změny chování, které popisujete, bývají často spojené právě s kouřením marihuany. Pravda je, že frekvence jednou týdně je z tohoto pohledu dost málo. Ale možná je to jedno, jestli jsou změny v jeho chování způsobené marihuanou nebo něčím jiným, ne? Důležité je, že Vy je ve společném soužití vidíte jako problém a on ne. Pokud se dohodnete, že to chcete změnit, a vadí Vám chování a ne přímo fakt, že si občas zakouří marihuanu, je na něm, jestli změnu zvládne tak nebo onak. Zkuste se tedy nedohadovat o účincích marihuany - to asi nikam nevede - ale o změně jeho chování.