testy
nikita
Jakým způsobem lze otestovat dceru,že neužívá pervitin-šńupáním?Úl.Jsou volně prodejné testy na moč nebo lze udělat odběr doma a někam dovézt?Jak dlouho v moči zůstává?Kdy je odběr nejvhodnější?Děkuju.

Odpověděl: Jakub Minařík
Testy jsou volně prodejné, dělají se z moči. Detekovatelnost je spolehlivě několik dní, podrobnosti jsou zde: Pervitin - detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne. Měla byste také počítat s tím, že testy mohou být falešně pozitivní či negativní, tedy testy ovlivní například potrava léky, ... Pokud tedy test není v souladu s tvrzením testovaného a nebo s jeho stavem tak je moudré nechat test potvrdit v laboratoři. Potvrzení chromatografií nebo hmotnostní spektrometrií dělají některé toxikologické laboratoře. Stojí obyčejně kolem 1500-3000 Kč.