odpoved
FrETka
...a nic teda neexistuje nato, aby bol test negativny aj ked uzijem drogu?bola by som velice rada keby ste mi nieco poradili, ja viem ze uzivanie drog je blbost, a este ked ma caka test, ale fakt by ste mi pomohli

Odpověděl: Bára Orlíková
Bohužel Vám nepomůžu. Existují sice různé zahraniční stránky, kteé nabízejí poměrně drahé přípravky na detoxifikaci a ošálení drogových testů, ale účinnost těchto přípravků je přinejmenším sporná. Můžete se podívat například na http://www.passdrugtest.com/ nebo na http://detoxland.com/. Krom toho pochybuji, že i kdybyste je chtěla vyzkoušet, že budete mít zbytečných 20 až 150 dolarů na jejich zakoupení. Testy jsou prostě od toho, aby zjistily, zda někdo drogu užil nebo ne, kdyby se daly jednoduše obelstít, tak by byly k ničemu. Nevím, kdy Vás test čeká, zda je stanovený nějaký termín nebo jde o namátkové testování. Pokud je stanovený nějaký termín a je to až za několik dní, tak pokud do té doby nebudete drogy brát, tak je jistá šance, že test bude negativní... Víc pro Vás skutečně nemůžeme udělat.