alkoholismus
sweetie
Dobrý den, ráda bych požádala odborníka a radu kam se konkrétně obrátit ve Středočeském kraji s problémem alkoholismu. Můj otec zřejmě trpí lehčím stádiem a já mu chci sehnat odbornou pomoc. Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, bohužel nepíšete, odkud přesně ze Středočeského kraje jste. Našla jsem tři kontakty na ambulance, kde se zabývají problematikou závislostí, kam je možné se obrátit. Pokud by byl problém v dostupnosti, tak napište, odkud jste (resp. Váš otec) a můžeme zkusit najít odborníky i jinde. Případně je samozřejmě možné se obrátit na odbornou pomoc v Praze, kde je možností poměrně dost. Zatím přeji hodně štěstí. Psychiatrická ambulance AT o.p.s. Magdalena Dobříšská 56, PO box. 3, Mníšek pod Brdy, 252 10 telefon: 318 599 125 fax: 318 592 596 MUDr. Petr Nevšímal http://www.magdalena.cz Ordinace pro návykové choroby AT ambulance psychoterapie včetně skupinové, farmakoterapie, substituce Máchova 400, Benešov, 256 01 telefon: 317 756 409 AT ambulance Pražská 528, Mělník, 276 01 telefon: 315 670 511 MUDr. Karel Hampl, CSc. http://www.nspmelnik.cz