Gambling - kde hledat pomoc?
prich
Dobrý den, včera se na mě obrátil kamarád s tím, že má problém se závislostí na automatech. prý zatím prohrál asi 5000,- Kč, uvědomuje si, že je závislý a chtěl by se toho zbavit. Kam se v takovém případě může obrátit? Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nejlépe se v takovém případě obrátit na odborníka z oblasti závislostí. Ze skryté poznámky jsem usoudila, že jste z jimoravského kraje a tam bych Vám mohla doporučit následující kontakty. Více podrobností se můžete dočíst na webových stránkách jednotlivých ambulancí. V prních dvou kontaktech mají individuální ambulantní péči pro hráče závislé na automatech přímo ve své nabídce, takže se kamarád nemusí obávat se tam obrátit. Přeji hodně štěstí a je dobře, že se kamarád pokouší to zastavit v počátcích. Někteří hráči se obrátí o pomoc až v případě, že mají půl milionu dluhů a rozpadající se rodinu. Psychiatrická ambulance zaměřená na problematiku závislostí Vídeňská 3 639 00 Brno Tel.: +420 543 210 848 MUDr. Jana Novotná www.podaneruce.cz Psychiatrická ambulance zaměřená na problematiku závislostí Hapalova 22 621 00 Brno Tel./Fax: +420 541 227 704 GSM: +420 777 916 263 MUDr. Ronald Marek www.podaneruce.cz Psychiatrická a psychoterapeutická ambulance Vojtova 23, Brno, 639 00 telefon: 543 212 752 MUDr. Jiří Berka http://www.berka.zde.cz