FrETka
sice uz som sa raz nato pitala, ale chcem si to uistit... keby niekedy dam kokain, dajme tomu 2dni pred testom, a testy robia na THC,MDMA,pervitin, zistil by sa kokain v mociii? a este nieco, pocula som take veci, ze hned rano,teda den potom co uzijem pervitin, ze sa ma vipit neviem kolko deci octu, a potom sa na testoch(v moci)nezisti nic, teda negativny test...mohli by ste mi to prosim vas ujasnit ako to je naozaj a keby nieco take funguje, tak by som bola rada keby ste mi povedali co...dopredu velmi pekne dakujem

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že už jsem Vám i jednou odpovídala. Pokud užijete kokain, tak se to testem, který slouží k detekování pervitinu (metamfetaminu), nezjistí. Kokain má zcela jinou chemickou strukturu, i když patří stejně jako pervitin k stimulačním drogám. A ohledně toho octa - myslím, že dosáhnete akorát toho, že se pozvracíte nebo si způsobíte jiné zdravotní problémy, ale rozhodně tím neovlivníte výsledek testu. Myslím, že by možná stálo za to se zamyslet nad tím, co Vás vede k tomu, že se snažíte obejít ty testy a jak to máte s tím braním drog. Nevím, kdo po Vás testy chce a co k té situaci vedlo, jen si říkám, že drogy mají i jiná a závažnější rizika než to, že se jejich užití zjistí v testu. :(