thc v moci
ema
prijemne odpoledne, kourila jsem marihuanu temer denne poslednich 5mesicu. ted jiz mesic ne, je stale velka pravdepodobnost pozitivnich testu z moci?musim je podstoupit kvuli zamestnani, tolerance na vyskyt bude zrejme nulova. Da se pritomnost nejak dale minimalizovat nebo jen trpelive cekat? Dekuji Ema

Odpověděl:
Dobrý den, vzhledem k tomu, že při intenzivním užívání (což by mohl být váš případ) je THC z moči zjistitelné 1 měsíc a vyjímečně i déle, je jistá pravděpodobnost, že by váš test mohl být pozitivní. Odbourávání z organismu příliš urychlit nejde. Jinak si můžete předběžně orientační test udělat i sama. Prodávají se ve větších lékárnách a stojí 100-150,- Kč. (Fungují na podobném principu jako testy těhotenské). Přeji hodně štěstí, ať vám to s tou prací dobře dopadne. A k abstinenci gratuluju:)