manzel bere subutex hodne si ho pichal.a ted ho porad boli srdce zlucnik atd.ma zloutenku ce.je cizinec a neni pojisten.muzete nam doporucit nejake vitaminy a detoxikacni kuru?slysela jsem o chlorelle co myslite?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, vzhledem k tomu, že u nás není Váš manžel pojištěn, nejsem si jistá, jestli ho lékaři vyšetří aniž by byl v akutním stavu ohrožujícím jeho život. Nicméně ptáte se na několik věcí na jednou a odpověď se nejspíš bez odborného vyšetření neobejde. Zkuste se obrátit na Hepatologickou poradnu MUDr. Vratislava Řeháka (Nuselská poliklinika, Táborská 57, Praha 4 Nusle, tel. objednávky po-čt 9:00-12:00 na tel. 234 091 142). Doporučila bych Vám nejprve zavolat, stručně situaci popsat a objednat se. Jestli se manžel domluví, zkuste nechat vyřizování na něm. Držím palce a kdyby to nevyšlo, napište znovu. S pozdravem, Gabriela Koryntová.