anonym
a co mam robit ked ja s tym nedokazem ale vlastne ani nechcem prestat?je to u mna velmi zamotane.... raz ma chytaju depky, pretoze to nemozem mat, potom som rozhodnuta s tym prestat ale zas na druhy den mam na to uz chut...neberem stale pretoze zo sukromnych aj rodinnych dovodov nemozem...a myslite ze to je zavislost aj ked neberem stale?sice to je iba koli tym dovom...ale pokial som mohla tak to bolo u mna pravidlom kazdy piatok....alebo volny den... a je normalne ked si idem dat ze mi je az zle pred davkou (beriem snupanim)? ja si nemyslim ze jedinou radostou je pre mna droga, sice je to jedna s tych radosti ale myslim ze zaujem o moje bezne radosti som nestratila! mojim celkovym problemom je ze mam velmi slabu volu a bez drog si to neviem predstavit..aj ked to teda nie je u mna uz pravidlom...ked musim vydrzat vydrzim ale to je len tym ze musim ale inak to nedokazem... je to mozno zbytocne mi aj nieco radit kedze nechcem prestat... neviem, sama si niekedy nerozumiem

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, závislost nemusí být jen každodenní užívání. Projevuje se právě také tím, že na drogu stále myslíte a využijete každou příležitost si dát, že jste nervózní před tím, než si dáte (odtud ta fyzická nevolnost), že se drogy nedokážete vzdát... To všecno je závislost. A je jen na Vás, jestli Vám to takhle vyhovuje. Pokud máte slabou vůli, jak píšete, může se Vám taky stát, že jednou už neodoláte ani v den, kdy jste jindy bez pervitinu a začnou teprve ty pořádné problémy.