Dotaz
Lenča
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak dlouho se da zjistit pervitin v moči??? Taky by mě zajímalo kde se dají sehnat a kolik stojí. Videla jsem testy na sliny, ale cena byla 1200 za kus(nebo za 3 těď presně nevím). Tak i tak je to hodně drahé. Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl:
Zdravím vás, testy z moči na užití pervitinu se dají koupit ve větších lékárnách, případně vám je mohou objednat. Stojí cca 150,- Kč. Užití pervitinu lze z moči zjistit maximálně do 3 týdnů. Tato doba závisí na délce a intezitě předchozího užívání a také na individuálním metabolismu organismu. Výsledky těchto testů jsou pouze orientační, jejich spolehlivost není 100%. Může se tedy stát, že test vyjde falešně pozitivní, i když dotyčný drogu neužil (a naopak). Výsledek je potom nutné nechat potvrdit toxikologickou laboratoří, což už bývá finančně nákladnější záležitost. Z vašeho dotazu nevyplývá, proč testy potřebujete, ale chtěla bych jen upozornit, že samotné testování drogový problém zpravidla nevyřeší. V každém případě je dobré mít předem dobře promyšleny kroky, které budou následovat, ať bude výsledek pozitivní či negativní. A počítat s tím, že takovéto testování může zasáhnout i důvěru a otevřenost vztahu mezi testovaným a testujícím. Přeji hodně štěstí.