amfetamin
jitka
Na koho se mám obrátit ,když po orientačním testu z moči u syna ( 16 let)jsme zjistili stopy marihuany a amfetaminu.Nechtěli bychom ,aby se tento problém u syna dál prohluboval.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že máte o syna obavy a myslím, že je velice rozumné se obrátit někam pro odbornou radu. Zkuste mi napsat především odkud jste a také nějaké informace o tom, jak došlo na podezření na užívání drog u syna, zda má syn nějaké další související problémy (třeba potíže ve škole), jak syn na výsledek testu a na prokázání užití drogy reagoval a jak celkově teď situace vypadá... Pak bych Vám mohla doporučit někoho konkrétního z kolegů, na koho byste se mohli společně se synem obrátit. Zatím držím palce a nepanikařte. Situace nemusí být tak dramatická, jak se na začátku jeví.