Iný moč
Martin
ahoj mám taký problém že moja mamka má doma test na marihuanu a rozmýšla že mi ho do očúrať. (fajčím to asi 1x denne) chcem sa spýtať že či by sa to dalo urobiť tak že kamarat, ktorý vobec nefajci marihuanu mi namočí do flastičky a keď mi to da mama tak pojdem na zachod a nalejem na to ten jeho moc... je to realna moznost na "oklamanie" mami? :) a pokial ten moč budem mať tak je pouzitelný alebo po nejakej dobe bude uz nepouzitelny? (zostarne alebo take nieco) mozno mam dost blbe otazky ale vazne by som potreboval vasu radu

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, pro jednorázový test je to použitelné, ale ne při dlouhodobém užívání: 1. skladovaná moč na dálku páchne, mění barvu, jsou v ní usazeniny, ... 2. musíte jí uchovávat v chladničce - na druhé straně ve chvíli, kdy jí namočíte má mít tělesnou teplotu 3. nu, také byste jí měl mít dost, abyste nevyvolal podezření; pár mililitrů s vysvětlením že to více nešlo je směšná výmluva 4. po delším skladování moč může reagovat podivně 5. mohou se tam objevit příměsi - spousta léků, potravin, ... udělá pozitivitu na jiné drogy; pokud máma použije multitest můžete vysvětlovat třeba takové věci - co tam dělá heroin, pervitin, ... 6. A to asi nejvýznamnější - máma pozná zda hulíte nebo ne na základě jiných indicií - vašeho chování, reakcí, výrazu, mimiky, barvy spojivek, ... - takže abyste jí dlouhodobě oklamal - tak by musela bejt úplně blbá; a to předpokládám, si o své mámě nemyslíte. Takže plán B - nehulit a nebo se s mámou na hulení nějak dohodnout. P.s. Pokud hulíte takhle moc, tak testy budou pozitivní klidně měsíc. A po slušnějším jointu počítejte se 14 dny, po 1 prdu s týdnem.