kontakt na poradnu
Honza
Dobrýden, chtěl bych začít řešit svoje problémy s pitím. Začalo mi to jaksi přerůstat přes hlavu a vážně to ohrožuje můj rodinný život. Byl bych Vám vděčný za kontakt na možné sezení někde v poradně. Jsem z Prahy. Uvítal bych kontakt na někoho jiného než MUDr. Nešpora. Platí se tato návštěva poradny? Za info děkuji. Honza

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Posílám kontakty na řadu pražských poraden, můžete si vybrat podle toho, kde bydlíte, abyste to neměl příliš daleko. Kolegy uvedené v prvních třech kontaktech osobně znám, takže je mohu doporučit, ale mám za to, že všech těchto zařízeních pracují kvalifikovaní odborníci. Návštěva se v těchto ambulancích se neplatí, je to hrazené ze zdravotního pojištění. Přeji hodně štěstí. Myslím, že jste udělal velice dobré rozhodnutí. Ambulance pro alkoholové závislosti při Všeobecné fakultní nemocnici Apolinářská 4, Praha 2 , 128 00 telefon: 224 968 214, 224 968 236 MUDr.Dušan Randák http://www.abstinence.cz Ordinace pro návykové choroby AT ambulance Pod Marjánkou 12, Praha 6, 160 00 telefon: 233 351 603 MUDr. Drahomíra Syrovátková Ordinace AT pro prevenci a léčbu závislostí Kytlická 758, Praha 9, 190 00 telefon: 286 581 684 MUDr. Jiří Kromholz Poliklinika Černý Most, odd. psychiatrie Ambulantní program Generála Janouška 902, Praha 9, 190 00 telefon: 281 914 069 PhDr. Vladimír Pohl Poliklinika Palackého AT ambulance Palackého 5, Praha 1, 110 00 telefon: 224 947 711 AT ambulance Vilová 16, Praha 10, 100 00 telefon: 274 812 594 AT ambulance Argentinská 17, Praha 7, 170 00 telefon: 283 872 186 AT ambulance U Pazderek 1417, Praha 8, 180 00 telefon: 233 557 631 AT ambulance Bieblova 6, Praha 5, 150 00 telefon: 251 562 224 Poradna pro problematiku AT Ambulantní program Socháňova 1121/25, Praha 6 - Řepy, 163 00 telefon: 724 307 775 Ondřej Žák AT ambulance čtvrtek 16,00-22,00 hodin Socháňova 1221/25, Praha 17 - Řepy, 163 00 telefon: 724 584 283 MUDr. Markéta Pekárková