spermie
rakyna
Dobrý den, můžete mi prosím objasnit jak působí pervitin na chuť mužského ejakulátu? Na mém příteli si občas všimnu ze je na piku,což on tvrdě popírá.Vidím to na něm,ale jistá si nejsem. Ze zkušenosti můžu potvrdit,že chuť spermatu se mění na základě stravy. Nedávno jsem pocítila silně nahořklou chuť ve vodnatém stavu.Může se jednat o následek požití pervitinu? Předem děkuji za odpověd. Michee

Odpověděl: Jakub Minařík
Užití pervitinu může jistě ovlivnit chuť mužského ejakulátu. O tom není pochyb. Jakou chuť však ejakulát bude mít, to se opravdu nedá určit. P.s. Pokud pratner užívá pervitin, měla byste uvažovat o potenciálním riziku nákazy. Charakteristickými infekcemi jsou krví přenosné šloutenky (B a C) a HIV. Měla byste se jednak nechat otestovat a také zvážit užití prezervativu. I při felaci. To, že partner bude tvrdit, že se rizikově nechová, injekčně si neaplikuje, testy na VH a HIV má negativní (tada, pokud na nich byl), bych nebral úplně spolehlivě. Jednak proto, že je dlouhá inkubační doba, ... A pak taky proto, že když vám zapře užití pervitinu, zapře i rizikové chování.