Eva
Chtela bych se zeptat zda je mozne zaslat na e-mail foto drog(tablety).predevším subutex.nasla jsem u dcery tablety a chtela bych vedet co to je..predem dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Na e-mail bohužel v rámci této poradny neodpovídáme, pouze přes webovou stránku. Nevím, jak vzniklo Vaše podezření, že by se mohlo jednat zrovna o Subutex. Nevím, kolik dceři je, zda už dcera nějaké potíže s drogami měla, zda měla zkušenosti zrovna se Subutexem? Není to látka, ke které by se člověk, který s drogami nikdy neměl nic společného, dostal úplně snadno. Může se jednat o jakékoliv jiné tablety, teřba i úplně neškodné. Co se týče drog, může jít o Subutex, ale také o extázi (MDMA), nějaké psychotropní léky jako jsou benzodiazepiny (Diazepam, Lexaurin...). Fotografie tablet extáze můžete najít například na www.lf3.cuni.cz/drogy pod kolonkou Testování extáze anebo na http://www.ecstasydata.org/. Obrázek tablety Subutexu bohužel nemám k dispozici, pouze fotografii obalu léku Subutex, který je na této stránce pod rubrikou Opiáty /Subutex. Nicméně, pokud byste napsala o celé situaci více, mohly bychom se lépe dobrat nějakého závěru a lépe poradit. Zatím přeji hodně štěstí.