místa
Lusije
Zdravím.. chtěla sem se zeptat jak je rizi¨kove střelit si pervitin do tepny na krku? .. lidi říkají že je to pořádný nájezd... cistou buchnou, prefiltrovane piko ... co hrozi ??

Odpověděl: Bára Orlíková
Hrozí Vám to, že se můžete zabít. Píchat si do žil na krku je velice nebezpečné, a píchat si do tepen je nesmysl, který Vás může ohrozit na životě, protože tlak krve ve velkých tepnách je tak velký, že můžete vykrvácet a to dost rychle. Tepny jsou určeny k tomu, aby vedly krev pod vysokým tlakem do těch částí těla, které jsou nejdále od srdce (to je opačným směrem, než je k aplikaci drogy potřeba). Rozhodně žádný takový experiment nedoporučuju a myslím, že injekční užití pervitinu bývá dost velké riziko, i když si budete píchat standardně do předloktí. To je nejbezpečnější. A čistá buchna je samozřejmost. Na těchto stránkách najdete ke stažení text "Průvodce bezpečným braním", kterého se doporučuju držet, jestli chcete udržet svůj organismus i při užívání drog v trochu použitelném stavu: www.extc.cz pod rubrikou Zdraví / Průvodce bezpečným braním