thcluca
Dobry den chtela bych se jeste zetat,brala jsem perviti ale uz jsem 5 mesicu nic nemela.Dnes jsem ale nasla na obalu cd zbytky z pervitinu...a na prst jsem si ho dala a olizla(bylo to opravdu male mlozstvi)chtela bych se zeptat jestli bych tam zitra sla neco by mi nasly v krvo... a nebo za jak dlouho to z krve vyprcha.dekuji za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Testy na přítomnost drog se dělají obvykle ze vzorku moči. Z krve se dělají spíše výjimečně a test ze vzorku krve by Vám v kontaktním centru neudělali, předpokládám, že mají k dispozici pouze jednorázové testy z moči. Pokud jste neměla pervitin 5 měsíců a teď jste užila minimální množství, tak doba, po kterou se prvitin dá zjistit z krve i z moči, nebude dlouhá. Z krve se dá pervitin detekovat 1 - 3 dny. Při testu z moči se dá užití zjistit déle, u pervitinu se uvádí 3 - 21 dní, ovšem v závislosti na intenzitě předchozího užívání, předpokládám, že ve vašem případě by byl test pozitivní maximálně několik dní. Jinak gratuluji k 5 měsícům abstinence a doufám, že se nebudete vystavovat podobnému riziku, což i takové "olíznutí" jistě je, aby Vás to nevtáhlo nakonec zase zpátky. Buďte na sebe opatrná. Napadá mě, že by Vám mohlo pomoci, kdybyste si o tom, jak se cítíte a jak to s drogami (vlastně bez nich) zvládáte, mohla s někým z odborníků promluvit. Získala byste potřebnou podporu a možná byste se necítila pod takovým tlakem jako teď. Zvažte to. Zatím držím palce.