k-centrum
thcluca
Dobry den chtela jsem se zeptat,od znamych jsem slysela ze exzistuje k-centrum a tam pry delaji ruzne testy na drogy atd.. a pry je to zadarmo.Chtela jsem se zeptat jestli neni k-centrum nekde v Teplicich(Severni Cechy) a popripadne pobliz.Predem dekuji za odpoved.

Odpověděl: Bára Orlíková
Kontaktní centrum je přímo v Teplicích a kolegy z o. s. White Light můžu doporučit. Na to, jaké služby poskytují a jak tam jsou se můžete podívat na jejich webu. Testy na přítomnost drog myslím v nabídce mají. Také pochopitelně poskytují poradenské služby pro uživatele drog i jejich rodiče a blízké, takže můžete svůj problém s nimi zkonzultovat. Kontaktní centrum White Light I. Doubravská 122/5, Teplice, 415 01 telefon: 417 530 788 Bc. Michaela Nekolová http://www.whitelight1.cz v Ústeckém kraji funguje k-center víc, takže posílám ještě pro případné využití další dva kontakty: Kontaktní centrum Jilemnického 1929, Most, 434 01 telefon: 476 104 877 fax: 476 104 877 Karel Komárek, DiS. http://www.kcentrum.com Kontaktní centrum Drug out club, o.s. Velká Hradební 47/13, Ústí nad Labem, 400 01 telefon: 475 210 626 fax: 475 211 483 Mgr. Radka Kobližková http://www.minimax.cz/drugout/