doba abstinenečního syndromu po subotexu
Klauda
Dobrý den byl jsem uživatelelm opijátů a následně subotexu vždy spíše pod lékařským dohledem poslední zařízení které jsem navštěvoval byl apolinář doktorka zenáhlíková . po 5 denním pobytu mi byl vysazen subotex z d dávky 8 mg na nula a to vše bez jakékoliv medikace pak jsem byl propuštěn řádně to mi bylo docela dobře ale dva dny na to začlo to správné peklo proto bych rád věděěl jak dlouho bych mohl čekat že bude tento absťák trvat ...vyhledal jsem lékaře dr. Remla z důvodu abstinenčního syndromu byl mi předepsán tysercin protazin a nospa nic co by bylo BNZ jsem nechtěl v práci nás dost často testují. prosím o radu jak dlouho mi bude ještě tak zle zatím mám dva týdny dovolené abych se s toho dostal . Předem děkuji...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, abstinenční příznaky na Subutexu jsou dost zrádná věc. Přicházejí v jakýchsi vlnách. Z dávky 8mg/den by měly problémy trvat nanejvýš tak 3 týdny, s tím, že se to bude občas zlepšovat, občas zhoršovat, po týdnu spíš půjde o nepříjemné psychické stavy, rozlady, slabé deprese atd. Zkuste to překonat pokud možno s minimální další medikací, cokoli budete užívat, budete se toho zas pak muset zbavovat. Až odezní akutní fyzické příznaky doporučovala bych zkusit se spíše něčím zaměstnat, ale s rozvahou, moc se nepřetěžovat. Špatně Vám ještě chvilku bude...