nezletilí uživatelé
beru
Dobry den, moc bych vas chtela poprosit, zda byste mi mohli povedet, co je treba zohlednit pri praci s nezletilymi uzivateli drog? jedna se o otazku ke zkousce, kterou ne a ne nikde dohledat. dekuju moc a preju hezke uspesne dny

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Všechny potřebné údaje najdete v publikaci Kalina, K.: Drogy a drogové závislosti. Mezioborový přístup. Úřad vlády, Praha 2003. Ke stažení (bezplatně) je tato publikace na webu Národního monitorovacího střediska pro drogy a drogové závislosti www.drogy-info.cz pod kolonkou Publikace / Monografie. Kniha je dvoudílná, ve druhém díle je kapitola Práce se specifickou klientelou / Děti a mladiství (autr J. Broža) a kapitola Léčba a rehabilitace / Rodinná terapie a práce s rodinou a Faktory významné pro účinnost léčby a změnu klienta (autor K. Kalina). Tam určitě najdete, co potřebujete. Hodně štěstí.