pervitin
diablo
Od posledniho problemu kdy moje pritelkine bila u svi mami a nechala ji tam dite a odesla nekam na dva dni jsem voci ni stratil duveru ktrerou se mi nepodarilo znovu vytvorit a na jednou tenhle problem resim znova, neverim ji a nechci kvuli diteti zit v nejistote ten test z vlasu chci i proto kdybi bil pozitivni tak ho pouziju v rizeni o dite ktere bi jsem chtel samozrejme do sve pece ale ona nechce a ja ji nemuzu nutit, je to slozity o tomhle semnou moc mluvit nechce a ted momentalne ani moc spolu nekomunikujem, uz mi dochazi napady jak to vyresit a ja jsem zasadovej clovek, zivot me naucil tomu ze neverim skoro nicemu co neni necim podlozeni takze jestli ji nepremluvim aby sla na te test tak asi ji budu muset opustit a obratit se na justici co se tice meho syna, i kdyz to muze bit chvilkova nerozvaznost ale nemluvime o nejakej parbe ale o drogach a asi vite jaky muzou mit nasledky, dekuji za radu a ja jsem ze zbiroha u rokycan plzensky kraj jestli tady v okoli je nejakej odbornik rad bi jsem si snim popovidal jeste jednou dekuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Koukám, že situace je skutečně dost závažná. Myslím, že i kdyby se nepotvrdilo Vaše podezření na užívání drogy (i když to považuji za pravděpodobné, že se o drogy jedná), tak chování Vaší přítelkyně je docela v rozporu s řádnou péčí o dítě a plně chápu Váš postoj. Nicméně - záležitosti týkající se péče o dítě mohou být velice komplikované po právní stránce i co se týče komunikace a domluvy s partnerkou a myslím, že by bylo sklutečně nejlepší se o tom zajít někam poradit. Posílám Vám kontakt na K-centrum pro uživatele drog, kde ale poskytují i poradenství pro rodiče a partnery drogově závislých a kde by Vám mohli pomoci. Bohužel jsem nenašla podobné zařízení v Rokycanech, ale až v Plzni, tak doufám, že to pro Vás bude dostupné. V Rokycanech je dostupná občanská poradna, kde by Vám mohli poradit, co se týče vyřizování věcí s úřady v případě, že budete usilovat o svěření dítěte do péče. Kontaktní centrum Centrum protidrogové prevence a terapie, o.p.s. Havířská 11, Plzeň, 301 00 telefon: 377 421 374 fax: 377 421 034 Dagmar Špillerová http://www.kcentrum.cz Občanská poradna ul. Svazu Bojovníků za Svobodu 68 337 01 Rokycany E-mail: op.rokycany@diakoniecce.cz Telefon: +420 373 728 536